وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

ترکیب احتمالی رئال‌مادرید در ال کلاسیکو

قصد داریم با هم نگاهی به ترکیب احتمالی رئال‌مادرید در مصاف بزرگ روز یکشنبه داشته باشیم.

روز یکشنبه میلیون‌ها نفر از دوستداران فوتبال چشم به نیوکمپ خواهند دوخت تا نظاره‌گر پربیننده‌ترین بازی دنیا باشند. قصد داریم در این مقاله احتمالات ترکیب تیم رئال‌مادرید را در ال کلاسیکو بررسی کنیم. 

دروازه‌بان : ایکر کاسیاس

بدون هیچگونه شک و شبهه‌ای ایکر کاسیاس روز یکشنبه همچون 10 سال اخیر در درون دروازه تیم رئال‌مادرید قرار خواهد گرفت. انجام دادن بیش‌ از 600 بازی برای کهکشانی‌ها باعث شده است تا ایکر به یک دروازه‌بان مطمئن و باتجربه تبدیل شود. خط دروازه یکی از خطوطی است که رئال در آن برتری محسوسی نسبت به حریف کاتالان خود دارد.

مدافعان :‌ مارسلو - په‌په - راموس - آربلوآ

مورینیو مرد تصمیمات ناگهانی است و این را در گذشته ثابت کرده است. پس از مشکلات و درگیری‌هایی که بین او و سرخیو راموس به وجود آمد شاید وی در این بازی به واران جوان اعتماد کند کاری که به نظر معقول نمی‌آید ولی ممکن است رخ بدهد. در هر صورت با وجود هر اختلافی میان مورینیو و راموس حضور راموس در ال‌کلاسیکو محتمل تر از عدم حضورش است. البته شاید مورینیو بخواهد برای دومین بار در این فصل راموس را به پست اصلی‌اش یعنی مدافع کناری ببرد و واران را در مرکز خط دفاع بازی بدهد. در هر صورت مارسلو با بازی‌های درخشان خود در چند هفته اخیر جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال مستحکم کرده است وی به همراه په‌په بازیکنانی هستند که در مورد حضور آنان در ال‌کلاسیکو شکی وجود ندارد.

هافبک‌ها :‌ آلونسو - خدیرا - کاکا

انتخاب برای مورینیو در خط هافبک تیم رئال‌مادرید بسیار سخت است. کاکا به روزهای اوج خود بازگشته و مودریچ نیز در چند بازی که برای رئال‌مادرید انجام داده است خوب ظاهر شده. البته نباید از نام اوزیل نیز به سادگی عبور کرد. به نظر می‌رسد که با توجه به حساسیت این بازی مورینیو از آلونسو و خدیرا به عنوان دو هافبک دفاعی خود استفاده کند و کاکا نیز یک خط جلوتر از آن‌ها بازی کند. البته در این خط اصلا نمی‌توان به حضور بازیکنی مطمئن بود و شاید حتی از آلونسو یا خدیرا هم در این بازی خبری نباشد و مورینیو به اسین اعتماد کند.

مهاجمان : رونالدو - بنزما - دی‌ماریا

مشکل همیشگی مورینیو کماکان وجود دارد و حضور دو بازیکن بزرگ یعنی هیگواین و کریم بنزما کار آقای خاص را به شدت در مورد انتخاب یکی از آن‌ها سخت می‌کند. با توجه به بازی خوب کریم بنزما در مقابل بنفیکا و البته گل زیبایش در این بازی به نظر می‌رسد که مورینیو پس از مدت‌ها دوباره به کریم اعتماد کند و وی را در نوک خط حمله تیمش قرار دهد. حضور کریستیانو رونالدو در این بازی هم قطعی‌ است ولی در مورد حضور دی‌ماریا در ترکیب اصلی نیز نمی‌توان به قطع صحبت کرد و ممکن است کایخون جایگزین وی در ترکیب اصلی قهرمان لالیگا در ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه شود.


Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 1387
بازدید کل : 133091
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1